Sayfalar

23 Mart 2018 Cuma

Samsung Galaxy S9 Ölü Ekran Sorununun Çözümü

Samsung'un Galaxy S9 ve Galaxy S9+ kullanıcları, ekranlarındaki ölü noktalardan şikeyetçi ve bu şikayetler artıyor.

 İlk alıcılar tarafından en sık bildirilen sorunlardan biri, ekranda rastgele alanlardaki ölü noktalar. Bu, bazı noktalarda ekrana dokunmanın herhangi bir eylemi tetiklemeyeceği anlamına geliyor. Bazı kullanıcılar, bu sorunun ekranın üstünde veya altında göründüğünü iddia ediyor.Tüm cihazlar bu sorundan muzdarip olmasa da, yaygın bir sorun olup olmadığı belli değil. Bu sorunu gören müşterilerin yardım almak için Samsung'la iletişime geçmeleri öneriliyor.

 S9 kullanıcısı tarafından yazılan yorum ise "Telefonu doğrudan Samsung üzerinden aldım ve onları değiştirme için aradım. Yeni bir telefon siparişi verdim ve arızalı cihazı geri gönderiyorum. İade nakliye etiketini bana e-postayla gönderdiler" dedi.

 Ayrıca, yavaş geri bildirim raporları da var. Ekranın bazı alanları tamamen ölü olmasa bile, özellikle yazarken fark edilir bir gecikme yaşanıyor.
 Tüm işaretler S9 ekranlarında sorun olduğunu işaret ediyor gibi görünse de Samsung ve perakendecilerin yeni modellerle hatalı birimleri değiştirdiği söyleniyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.